اتاق دورتموند

اینجا اتاق دورتموند است

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

دورتمن
ساعت17:56---1 خرداد 1393
تركيب:3-3-4
پاسخ:بازی کنان رو بگو


دورتمن
ساعت9:59---30 ارديبهشت 1393
مي دونم من توي خيلي ازس ايت ها هستم ولي تا الان اينجوري برام نشده بود كه نتوانم وارد اتاقم شم
پاسخ:نمیدونم چی شده ولی شاید بخاطر سیستم لوکس بلاگه


دورتمن
ساعت20:58---29 ارديبهشت 1393
اين را كه خودم مي دانم برو توسايت اين كار را بكن اصلا نميب شود
پاسخ:من این کارو کردم شد


دورتمن
ساعت12:50---29 ارديبهشت 1393
چجوري وارد اتاقم شم
پاسخ:میری روی جای رمز زیر عکس تیمت و رمزت رو می زنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 28 ارديبهشت 1393 ا 20:34 نويسنده : نیما ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.